Házipatika fórum: PCO - Házipatika fórum

Ugrás a tartalomhoz

hirdetés

Szponzorált hirdetések

• 2 Oldal +
  • 1
  • 2

PCO

#1 liliabraham39 2015. 03. 13. - 11:20:32

Nekem is PCOS betegségem volt. Nekem a Mens Mentisben segítettek, azóta jól érzem magam. Sportolok, jó a közérzetem az úszógumik is eltűntek. Nagyon segítőkészek és kedvesek voltak, mindent megtettek a gyógyulásom érdekében! Ajánlom mindenkinek!

#2 weberi 2010. 02. 17. - 13:22:39

Tárgy: KÉRDŐÍV PCOS-oknak Kedves PCOS hölgyek! IV-ed éves dietetikus hallgató vagyok és a PCOS táplálkozási vonatkozásairól írom a szakodolgozatomat. Nagyon szűkös már az időm, és nem jött össze a megfelelő létszám, ezért nagyon sokat segítenének, ha kitöltenék ezt a névtelen kérdőívet! Önöknek is érdekes és hasznos lehet. A kitöltés kb. 20-25 percet igényel. Köszönöm szíves együttműködésüket! Íme a link: http://spreadsheets....Fc0x3VjJpN1E6MA

#3 pcos 2008. 01. 06. - 04:41:00

PCOS oldal betegtájékoztatóval,orvos válaszol rovatokkal és PCO Fórummal! Írjunk mert fontos,hogy egy helyen legyenek a betegeket foglalkoztató kérdések,válaszok meg persze tapasztalatok. http://pcos.try.hu

#4 minekazaa 2007. 09. 06. - 11:15:37

Sziasztok! Megmaradt 4 doboz 1 adagos Gonal-f 75 NE/i.e. (5,5 mikorgramm) szurim, és 1 100ml-es Mastodynon csepp félig tele. Mivel elég sok pénzbe kerültek, bízom benne, hogy valakinek pont szüksége van rá, így olcsóbban hozzájuthat nálam, és mindketten jól járunk. Az árban megegyezünk, írj a minekaza@hotmail.com -ra! Köszi!

#5 Törölt felhasználó 2007. 01. 08. - 14:31:35

Kedves "angelinajolie" és Olvasóink! Amenyiben szakorvos válaszát szeretné olvasni, kérjük, használja "Kérdések" szolgáltatásunkat, ahol szakterületenként tud válogatni az orvosaink közül. Ezt az oldalt, Felhasználóink egymás közötti tapasztalatcseréjére ajánljuk. Üdvözlettel: a HáziPatika.com szerkesztősége

#6 2006. 12. 28. - 11:58:37