Házipatika fórum: aranyer - Házipatika fórum

Ugrás a tartalomhoz

hirdetés

Szponzorált hirdetések

Oldal 1 / 1

aranyer

#1 eva9173 2017. 05. 11. - 05:05:09

Aranyér kezelése - leadbit.biz/Ry1V

.

#2 snn3179 2015. 10. 08. - 07:06:30

Aranyér kezelése -http://bit.ly/16ru5Kk

#3 vicusmamesz 2014. 03. 27. - 15:31:04

Ó, lehet, hogy nagyon késő a válasz... Nem láttam a kérdést, bocsánat. Nekem aztán sajnos van ezzel tapasztalatom.. Még műtétem is volt. Viszont azóta azt vettem észre, hogy nincs számottevő gond, ha a tünetek legkisebb jelére megelőzés jelleggel Reparont használok.

Üzenet megtekintéseIdézve: pytyuka - Dátum: 2013. november 20. - 22:49:46

Borsószem nagyságú külső aranyerem van. Kezdő vagyok -e betegség kezelésében. Orvoshoz nem voltam. A különböző helyekről összeszedett információ szerint először Liotont használtam,de ez kellemetlen volt és abba hagytam. Közben harmadik napon elkezdett vérzeni. Közben áttértem a Proktis-M plus használatára.Van-e valakinek tapasztalata ezen gyógyszerek használatáról.

#4 pytyuka 2013. 11. 20. - 22:49:46

Borsószem nagyságú külső aranyerem van. Kezdő vagyok -e betegség kezelésében. Orvoshoz nem voltam. A különböző helyekről összeszedett információ szerint először Liotont használtam,de ez kellemetlen volt és abba hagytam. Közben harmadik napon elkezdett vérzeni. Közben áttértem a Proktis-M plus használatára.Van-e valakinek tapasztalata ezen gyógyszerek használatáról.

#5 pytyuka 2013. 11. 20. - 22:45:43

Borsószem nagyságú külső aranyerem van. Kezdő vagyok -e betegség kezelésében. Orvoshoz nem voltam. a különböző helyekről összeszedett információ szerint először Liotont,de ez kellemetlen volt és abba hagytam.közben harmadik napon elkezdett vérzeni Eközben áttértem a Proktis-M plus használatára.Van-e valakinek tapasztalata ezen gyógyszerek használatáról.

#6 gorogzolii 2013. 09. 05. - 21:31:24

Én is hemoclin gélt használom és nagyon meg vagyok elégedve! Az a szupi fej, ami segít...!

#7 emma3151 2013. 08. 31. - 06:10:20