Házipatika fórum: Antifoszfolipid szindróma - Házipatika fórum

Ugrás a tartalomhoz

hirdetés

Szponzorált hirdetések

Oldal 1 / 1

Antifoszfolipid szindróma

#1 anide74 2010. 01. 12. - 20:12:18

SZIASZTOK "BAJTÁRSAK" !! A múlt év szeptemberében kaptam trombosist! Sürgős műtétre volt szükség majd szurkáltam magam a hasamba akkor megcsinálták a trombophilia vérvételt ami (lupus antikolagulánst) igazolt ,utána derült ki az immunológián az antifoszfolipid szindróma! Beállították a syncumárt úgy hogy 4-5-5! Nagyon meg vagyok ijjedve én is ugy mint nagyon sokan akiknek olvastam a hozzá szólásait!! Szeretném megtudni hogy valahogy lehet -e ezen a betegségen korrigálni vagy ebbe már teljesen bele kell nyugodni?! Fokozódhat-e a betegség gyoran vagy mi várható?? Megköszönöm a válaszokat ! Sziasztok anide

#2 laszlone55 2009. 05. 08. - 22:22:22

Már túl vagyok 3 agyhátya gyulladáson, 3 tombózison. 2005-ben regisztráltak antifoszfolipid syndromával. Életem végéig szednem kell a syncumár véhigitót az atrix vérhigitót és medrol szteroidot is. Már volt 3 vérplazma cserém is. Ezálltal a napi 5 vagy 6mg syncumár szedése lecsőkkent napi 2-3 mgra. Minden hónapban elkell járni vérvételre. A jól beállitott gyógyszer szedés, karbantartja az INR értéket. Ezekkel a gyógyszerekkel vérzékenyebb lettem. Igy bármilyen orvosi beavatkozás szükséges, mindig mondani kell hogy syncumár szedő vagyok. Egy példa: Fájt a fogam, és nem húzták ki amig a INR értékem nem lett normális.Vagyis a helyes érték a laborleleten 2 és 3 között van. 1 hétig szenvedtem a fogamra, naponta jártam vérvételre. Mire jó lett az INR értékem, begyullatt a csonthártyám is, igy nem zsibbatt el az inyjekciótól, és éreztem a húzást. Eléggé kényes betegség. Mütétek előtt leállitják a syncumárt, és hasfalba kell adni a vérhigitó injekciót. Volt olyan, hogy 60 db-ot szurtam be magamnak. Nem ilyezgetésnek szánom, de oda kell figyelni. Ha nagyon hig a vér, és megsérülünk, el is vérezhetünk. Nagy a hajlama az ilyen betegnek a trombózisra. Az orvosom ajánlotta, hogy a személyimben tegyek be egy fénymásolt orvosi leletet, vagy zárójelentést, amin szerepel, hogy syncumár szedő vagyok. Ez azért kell, ha esetleg baleset érne, és elvesziteném az eszméletem, akkor lássák akik ellátnak, hogy syncumát szedek. Igy tudnak helyesen kezelni. Ezt ajánlom másoknak is.

#3 hobo28 2007. 03. 20. - 16:17:08

Szia Ifrin. Hát én is szedem mindkettöt,a syncumárt és az astrixot is.Hát sulyosnak sulyos ha nem jo a protronbin,de ha kezelve vagyunk is szinten van a protronbuin akkor nincs gond.Hát az a labor nem tudom nekem mennyi,most utoljára nem vettek tölem de gondolom jo mert különben mondták volna.Vigyázz magadra,minden jot.Szia.Erika.

#4 2007. 03. 18. - 09:57:27

Köszi szépeen hozzászólásodat. Én is Syncumart és Astrixot szedek, de semmi mást nem. Neked mit mondott doki, mennyire súlyos ez a betegség, mekkora a hajlamunk a trombózisra? Neked mennyi az ACA IgE, IgG eltérés? Várom válaszod!! ifrin

#5 hobo28 2007. 03. 02. - 11:22:46

Szia Ifrin. Nekem is antifosfolipid syndromám van.Gyogyszerrel kordában lehet tartani.Gondolom az orvos irni fog vérhigítót./SYNCUMÁR/éN IS ezt szedem,és rendszeresen járni kell protronbin ellenörzésre.Remélem segitettem.Minden jót.Szia ERIKA.

#6 2007. 02. 12. - 09:49:23

Most egy vizsgálat alkalmával fedezték fel nálam az antifoszfolipid szindroma autoimmun betegséget és nagyon meg vagyok ijedve. Ha valakinek van ilyen problémája kérem írjon róla, mivel jár Mekkora az esélye a trombózisra (gyógyszeres kezelés) mellett? mennyire lehet kordában tartani? ifrin


Oldal 1 / 1
  • Nem szólhatsz hozzá ehhez a témához.

Szponzorált hirdetések

Topik megosztása: