Házipatika fórum: Jártatok már így? - Házipatika fórum

Ugrás a tartalomhoz

hirdetés

Szponzorált hirdetések

  • 2 Oldal +
  • 1
  • 2

Jártatok már így?

#21 2003. 08. 25. - 09:03:45

Fogyókúrám kiegészítőjeként Béres Actival vitamint szedtem 1-2 hónapja, és akkoriban igen álmatlan voltam, reggel a szokásos idő előtt felkeltem, és hétvégén sem tudtam igazán kipihenni magam. Aztán a vitamint abbahagytam, és nem is voltam biztos 100%-ban, hogy az a ludas, de most sajna hajhullás miatt ismét vitamint kell szednem, a Revalitot eszem, amiben főként B vitaminok vannak. Megint irtó álmatlan vagyok, reggelente felébredek korábban, éberebben alszom, most meg napközben álmoskás vagyok. Járt már így valaki? Van vkinek tudomása a B vitamín ilyetén hatásáról? Esetleg van neki vízhajtó hatása? Mert mióta szedem a Revalidot, reggelente eléggé kell vécére mennem, eddig ilyen soha nem volt velem. Lehet, hogy van vízhajtó hatása, ami felpörgeti a szívet, az meg nem hagy aludni? Adjatok lécci tanácsot!


  • 2 Oldal +
  • 1
  • 2
  • A téma zárva.

Szponzorált hirdetések

Topik megosztása: