Házipatika fórum: Diane 35 - Házipatika fórum

Ugrás a tartalomhoz

hirdetés

Szponzorált hirdetések

  • 86 Oldal +
  • « Első
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • Utolsó »

Diane 35

#1621 2006. 07. 15. - 07:23:55

sziasztok nekem nem diane-t írt fel a nőgyógyászom azért,mert állítólag nem lehet vele napra menni.erről mit tudtok? niki :|

#1622 2006. 07. 13. - 15:20:08

Szioka!! A foltokra az egyetlen a melyhamlasztas lehetseges (SZERINTEM)!!! Ha budapesti vagy ismerek egy jo kozmetkust aki a baratnomet rendszeresen (evente1x) hamasztja...igaz fiatalit is es meg a nem tul mely hegeket is el tavolitja!!! Az ara egesz borsos,de nem tudok semmi precizet mondani!! Ha erdekel,megkerdezem a baratnom..elkerem a kozmetikus szamat,felhivod es elmesz es megkerdezed...az informacio nem kerul semmibe!! Jelezz vissza ha erdekel...

#1623 2006. 07. 12. - 19:20:26

Szia ! Igen a melleim is nöttek:))) a foltokra nem tudsz valamit?

#1624 2006. 07. 12. - 18:51:21

Bocsi az idiota kerdesert ,de nottek a melleid is???!!

#1625 2006. 07. 12. - 18:49:53

Bocsi Nicole22,az a1b2c3-nak akartam valaszolni!!!! Puszi

#1626 2006. 07. 12. - 18:49:49

Bocsi Nicole22,az a1b2c3-nak akartam valaszolni!!!! Puszi

#1627 2006. 07. 12. - 18:45:27

Szia Nicol 22, nagyon jol esett elolvasni amit irtal!! Mar csak abban bizom,hogy itt olaszorszagban is ugyanaz az osszetevoi a Diananak...mert itt csak Dinane non Diana 35... Elmeletileg ua.Juli 28-ra kaptam idopontot a nogyogyasztol...remelem fel fogja irni!!! Itt legalabb 2500 ft-lesz havontra!!! :-O Ha szerencses vagyok remelem anyu talal vki aki mo-on fel tudja irni receptre..igy sporolok egy kis penzt!! :) VArom meg a jo tapasztalatokat a Dianarol... :-) Puszi minden magyar csajszinak!!! Szia Nicol22

#1628 2006. 07. 11. - 18:58:04

Sziasztok! Én is a Diane 35 öt szedem 6 honapja,nem hiztam és eddig semmi mellékhatása nincs.viszont tudtok nekem ajánalni valamit amitöl elmulnak a pattik után a helyek?nekem sajna nagy gyulladt pattik voltak és most lila foltok vannak amik nem mulnak el.ajánlatos a Glyco-A otthoni használata? Elöre is köszönök minden segitséget!

#1629 2006. 07. 10. - 20:59:05

Sziasztok! 22 éves vagyok.Kb. 11 éves korom óta pattanásos az arcom, vállaim, mellkasom, az arcom is zsíros.16 évesen felírta nekem a nőgyógyász a Diane 35-öt. Azt mondta, hogy döntsem el, hogy szeretném e szedni, mert ez egy nagyon alacsony hormonszintű gyógyszer, tehát kevésbé ártalmas, ezért már ilyen fiatalon is szedhetem. Persze én ennek nagyon örültem. Rendszeresen (félévente) elküldött laborvizsgálatra, így figyelemmel követhettük, hogy milyen hatással van a szervezetemre.Minden rendben volt.Szedtem kb.3 évig.Már 1 hónap múlva kitisztult az arcom, gyönyörű lett, a zsírosság elmúlt, a vállaim, mellkasom, hátam szép lett.Emellett a vérzésem napra otosan jött meg, a hasam egyáltalán nem fájt és kb. csak 5 napig tartottak a "nehéz napok". Utána úgy gondoltam, hogy mégiscsak hormontabletta, abbahagyom. Az arcom kicsit visszaalakult, zsírosodott, mitesszeresedett is, de sokkal szebb azóta is. Szerintem megéri kipróbálni, fantasztikus a hatása. Nem muszáj évekig szedni, csak amíg kialakul a szép bőr, utána ha abbahagyjátok,sokkal jobb lesz. pápá

#1630 2006. 07. 10. - 11:54:18

Sziasztok! A Diane sztem elég olcsónak számít, igen magas a TB támogatása, így kb. 700 Ft az egy havi adag - legutóbb ennyiért vettem. Én egyébként 2 évig szedtem, nem híztam tőle, és 2-3 hónap alatt minden pattanásomnak nyoma veszett, a bőröm sem fénylett már, és hajat mosnom is elég volt 4-5 naponta, amit soha előtte nem tapasztaltam. 1 év elteltével azonban a régi tünetek kezdtek fokozatosan visszatérni, a hajam egyre jobban zsírosodott, a pattanások is előjöttek és a fénylő bőr is. A 2. év végére már minden a régi volt, így abbahagytam a szedését, és most vmi más alternatívát keresek. Ezek után döntsétek el, kipróbáljátok-e, sztem forduljatok előtte szakorvoshoz. Sok sikert, üdv: Ljuba

#1631 2006. 07. 07. - 21:59:06

DIANA 35 Ja es lenne szives valaki megirni, hogy magyarorszagon mennyibe is kerul pontosan,mert itt biztos dragabb..es lehet, hogy jobban jarnek, ha inkabb anyum kuldene ki!! Nagyon koszonom!!! :-)

#1632 2006. 07. 07. - 21:44:12

Sziasztok!!! :-) En mar reg ota szerettem volna fogamzas gatlot valtani.. A diana-t szerettem volna, mert eros hormonokban es remelnem a melleim novekedeset!! ;-) De ma hallottam,hogy a pattanasokra is kivalo...nekem sajnos mar sok eve elegge pattanasos a homlokom es nem segit rajta semmi..meg az olasz csodak sem..(olaszorszagban elek..) Telen a hatamrol ne is beszeljunk.... :s Milyen mellekhatasai lehetnek a Diananak?? Igaz most kerni fogok idopontot a nogyogyasztol es ott is meg erdeklodom..de az olaszokba nem bizom tulzottan!!!!

#1633 2006. 07. 02. - 20:11:46

Sziasztok! Látom sok a negatívum a Diana 35 ről. Én 6éve szedem. Nagyon csúnya pattanásos volt a hátam,a mellkasom és az arcom.Pár hónap elég volt ahoz, hogy ezek elmúljanak, de mivel féltem hogy visszajönnek, meg amúgy is kellett vmi fogamzásgátló maradtam, ennek már 6 éve. Egy dekát sem híztam tőle. Pont a legutóbb kérdeztem a dokit hogy ne hagyjam e abba, és azt mondta hogy változtattak az összetételén, és nyugodtan szedhetem amíg nem akarok taherbe esni. Ez egy pozitív vélemény. De nem egyforma szervezetünk!

#1634 2006. 06. 23. - 19:37:53

Üdvözlet Mindenkinek! Örülök,hogy rátaláltam az oldalra.Sajnos elég sokan küszködünk az aknékkal és a gyógyszerek mellékhatásaival.

#1635 2006. 06. 23. - 17:17:12

Két hete voltam először nőgyógyásznál, hogy fogamzásgátló tablettát irassak fel. az orvos a Diane 35-öt írta fel. Itthon gondoltam utánanézek, mit is írnak róla. A vélemények 80%-a negatív volt. MÉg nem kezdtem el szedni, de most meg is ijedtem, hogy egyáltalán elkezdjem-e. Nekem nincsenek olyan problémáim, mint pl. szőrösödés, vagy túlzott pattanásosság. Én csak a fogamzásgátló miatt szerettem volna. Elkezdjem egyáltalán?

#1636 2006. 06. 21. - 10:18:59

Sziasztok! Én nem dianet,hanem egy mercilon nevű tablettát fogok szedni,mert nagyon súlyos pattanásokkal élek:( :( Ezektől tényleg meg lehet hízni? :|

#1637 2006. 06. 19. - 16:11:29

Sziasztok! Én egy szakértő orvostól kérdezném, végtelen elkeseredésemben, hogy a Diane 35-től lehetne a szemem kipirosodása(körben),majd az rcom, nyakam, hátam,mert még nagyon is viszket, nem csak ég és fáj!!! 2006.június.14-től szedem!! Szedjem, vagy ne szedjem,mert azt mondják,hogy szedni kell 3 hónapig és ha nem múlik,váltani kell!!de meddig szenvedjek??és egyáltalán mi a garancia rá,hogy nem hízom el tőle??vagy egyáltálán mitől lehet??? hol kapok választ?? Köszi annak aki segített.

#1638 2006. 06. 10. - 12:58:45

Szia! Úgyanigy jártam mint te szerencsére én azóta lefogytam. Azóta nem használok fogamzásgátlót ,hanem tudom ajánlani a pharmatex hüvelytablettát vagy krémet ez semmilyen hormont nem tartalmaz és bármelyik patikába beszerezhető. Fertőtlenit téged is és a párodat is. Én 4 éve használom és tök jó azóta megállt a hízás is. :) Szia

#1639 Cecilia67 2006. 05. 26. - 12:02:19

Kedves Mindenki aki Diane35 nevu gyogyszert szed! Es itt nem veletlenul mondtam gyogyszert es nem fogamzasgatlot. Ugyanis a Diane35 elsodlegesen nem fogamzasgatlasra valo hanem sulyos acnes tunetek kezelesere abban az esetben ha fogamzasgatlas is szukseges. Oestrogent tartalmaz amelyet minden mas fogamzasgatlo is valamint anti androgent amelyik a borre gyakorolt hatasert de ugyanakkor a mellekhatasokert is felelos. Ha tehat a bornek semmi problemaja nincsen akkor szejdetek inkabb sima mezei fogamzasgatlot peldaul amelyiknek 0,03 mg etinilösztradiol, 0,15 mg levonorgesztrel a hatoanyaga. Masodik generacios progesztagen van benne amirol azota kiderult, hogy biztonsagosabb mint az ugynevesett 3. generacios progestagen ami az ujabb draga fogamzasgatlokban van. Biztonsagos alatt itt az esetleges karos hatasokat mint peldaul trombozis ertem. Amennyiben valakinek idokozi verzese van akkor valoszinu, hogy a fogamzasgatlo nem eleg eros. Ez lehet attol pl. hogy valami befolyasolta a felszivodasat es a hormontartalom rovid idore lecsokkent a szervezetben. Ez elofordulhat hasmenes, antibiotikum kura eseten, de ha valaki a depressziojara peldaul orbancfu keszitmenyt szed akkor is csokken a hormontartalom a szervezeteben es ez megnyilvanulhat idokozi verzesben. Arrol nem is beszelve, hogy ebben az esetben a fogamzas lehetosege sem kizart. Ha gyakran elofordul ez a panasz akkor egy erosebb fogamzasgatlora van szukseg amiben az etinilostradiol tartalom0,05 mg. Azt tanacsolom azonban mindenkinek, hogy a forumon felsorolt problemait elsosorban a kezeloorvosaval beszelje meg. Udvozlettel Demjen Cecilia

#1640 2006. 05. 26. - 09:27:06

Ja, és az arcomat sem hozta rendbe.... Pedig elvileg arra kezdtem el szedni. Szóval megkeserített 6 évet az életemből...


  • 86 Oldal +
  • « Első
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • Utolsó »
  • A téma zárva.

Szponzorált hirdetések

Topik megosztása: