Házipatika fórum: Diane 35 - Házipatika fórum

Ugrás a tartalomhoz

hirdetés

Szponzorált hirdetések

  • 86 Oldal +
  • « Első
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86

Diane 35

#1681 ildinyo 2005. 11. 11. - 09:50:32

Beszéltem a egy nőgyógyásszal és ő azt mnondta, hogy a Diane 35 nevu gyogyszert addig lehet szedni, amig szukseges. Abszolut nincs megkötve az idotartam!

#1682 mekka 2005. 11. 09. - 18:44:25

Szia Ildinyo! Köszönöm, h válaszoltál!Valószínű megfogadom a tanácsod, egy próbát megér!:)

#1683 ildinyo 2005. 11. 09. - 16:19:54

Hali mekka! Nekem is 17 évesen irták fel, azóta szedem(21 vagyok). Javult a bőröm, az tény, mint fogamzásgátlóként is jó, idáig semmi gondom nem volt vele ilyen szempontból sem. Én is vagy jót, vagy rosszat hallok róla. Érdemes kipróbálni. Hogy valóban mennyi ideig szedhető én arra holnap rákérdezek, ugyis megyek dokihoz, bár valószínűleg azt fogja mondani, hogy elvileg fél évig, ugyanis ismerőseimnek is így irta fel.

#1684 mekka 2005. 11. 09. - 15:23:37

Sziasztok! A minap voltam bőrgyógyászomnál az arcom miatt.A lényeg, h felírta nekem Diane-35-öt.(17 éves vagyok)Még nem szedtem fogamzásgátlót...utánanéztem ennek a gyógyszernek és az az igazság h túlnyomórészt rosszakat hallottam róla...Szerintetek érdemes lenne kipróbálnom?Puszta kíváncsiság,de tulajdonképpen mennyi ideig szedhető ez a gyógyszer?Mert különböző orvosoktól különböző válaszokat kaptam..Valaki azt mondta évekig szedhető valaki azt, h csak fél évig stb...előre is köszönöm a segítséget!

#1685 ildinyo 2005. 11. 09. - 14:29:55

Sziasztok! Most beszelgettem egyik baratnommel. Szoba jott, hogy Diana 35-t szedek. Mondtam enki, hogy mar 3 eve, direkt azert, mert szoros vagyok es az arcom is nagyon csunya volt. Az arcom es a borom tenyleg javult, ami a pattanasokat illeti :) de a hajam hullik, es a szorossegem sem mulik el, vagyis nem csokken picit se. SőT! :( Erre kiderul, hogy tulajdonkeppen nem lehet eveken at szedni??!! 3szor voltam nala azota vizsgalaton. Meg eloszor mondta, h ezt majd rovid ideig szedhetem majd es azota nem is szolt semmit. Erdekes.... Holnap megyek uj doktorhoz (igazabol sok rossz dolgot hallottam mar elozo nogyogyaszomrol, most ez igy tetozott) kivancsi vagyok mit mondd majd. Ha csak 1 evig lehet szedni, akkor a sok doki miert irja fel tobb evig????

#1686 2005. 10. 24. - 12:07:41

Szia Kato! Köszi a válaszod! :-) Ari vagy, hogy írtál! Puszi: Zsu

#1687 2005. 10. 24. - 09:26:46

Szia! Minden levél után kell 7 nap, hogy megjöjjön. Én "csak" 8-9 hónapig szedtem, de doki rám sem nézte. Aztán beszélgettem erről 1-2 emberrel, és dokit váltottam, aki azonnal el is vette a gyógyszert, majd kaptam pár adag injekciót, hogy visszaálljon a peteérésem. Nem ismételném meg... Amire kaptam arra tényleg jó volt, az én bőröm, hajam is szép lett, de mikor elvették... ugyan olyan mint rég, csak a hajam kevesebb :( :( És igen nagyok a szakmai vélemény különbségek erről a gyógyszerről.... kato

#1688 mia80 2005. 10. 23. - 13:33:22

Én évekig szedtem a Diane35-öt, pattanásos bőrre. Meg is szépült tőle a bőröm, minden rendben lett, egészen addig, míg egyéb mellékhatások miatt abba nem kellett hagynom a szedését. Miután abbahagytam, a bőröm sokkal csúnyább lett, mint előtte, nem csak az arcom, hanem a hátam, mellkasom is pattanásos lett. Azóta próbálkozom mindenféle mással, sikertelenül, és nagyon megbántam, h egyáltalán elkezdtem a szedését.

#1689 2005. 10. 22. - 09:45:47

Sziasztok! Most fogom majd elkezdeni a Diane szedését. Az előbb olvasgattam a tájékoztatóját és van egy dolog, ami nem igazán világos. Minden egyes levél bevétele után kell 7 nap szünetet tartani, csak az első levél elfogyasztása után!? Légyszi válaszoljatok! Puszi: Zsu

#1690 kingaaaa 2005. 09. 30. - 16:28:47

ja és elég szőrös is vagyok bár vettek vért és abból a vizsgálat alapján nincs semi rendellenesség a hormonokkal. stedem a dianet de nem lett ritkultak a szőrszálak!!!a hasamon is elég szőrös lány létemre!!segít ezen a diane??vagy kikopik a hasamon a szőr??köszömön!!

#1691 kingaaaa 2005. 09. 30. - 16:25:56

én a pattanásaimra szedem a dianet!!!de nem használt sőt szinte romlott!!azt mondják van akinél később kezd hatni!!igaz ez? egy csomó barátnőm azt mondta hogy hirtelen megnőtt a mellük ne nekem csak egy kicsit!!ez hogy van??

#1692 Dahut 2005. 09. 28. - 18:32:37

Kedves Mindenki! Nagyon hosszú ideig szedtem Ovidon fogamzásgátlót (tudom, hogy régen kiment a divatból, de semmi egyéb nem használt már) és amikor leálltam vele, a szervezetem ezt úgy reagálta le, hogy telítődött férfihormonnal, úgy kezdtem el kopaszodni mint a férfiak, tehát mindenhonnan hullott a hajam és két röpke hónap alatt elvesztettem több mint a fele hajamat. Ehhez olyan pattanásos is lettem, mint még soha. A bőrgyógyász írta fel a Diane 35-t valamint egy hajszeszt is, ez rövid időn belül megállította a hajhullásomat. Másfél évig nem is volt baj, idén júniusban azonban megint elkezdett hullani és most a hajszesz ellenére sem akar megállni. Van esetleg valakinek valami ötlete? Ismerős valakinek a probléma? Életem végéig kell szednem a gyógyszert vagy vegyek parókát?

#1693 2005. 07. 31. - 16:52:58

Hello mindenki! Saját tapasztalatomról csak annyit,hogy már 8. hónapja szedem a Dianét,és egy hónapja megint rettenetes az arcom...Sosem lett tökéletes(sőt..),de érdekes,pont a vizsgaidőszakban javult valamit a helyzet,pedig nálunk aztán tényleg stresszesek a vizsgák :s Na szóval biztos nem ez az oka,ráadásul amióta így nézek ki,csokit csak nagyon ritkán eszem,itthon meg miattam főznek mindent tejföl helyett kefírrel,meg joghurttal,hogy így is kevesebb zsír jusson a szervezetembe...nem mintha segítene persze,de kicsit megnyugtat.. Ha tényleg csak egy évig lehet szedni,az azt jelenti,hogy azután még ennél is csúnyább leszek?Mert azt már el sem tudom képzelni,milyen lenne...Ha valakinek van valami jó ötlete,mit kéne csinálni,ha már a Diane sem hat,please :)

#1694 2005. 07. 31. - 13:09:07

Én 3 éve szedem ezt a fogamzásgátlót, nekem bejött. Előtte sok baj volt a bőrömmel, de úgy kb a második-harmadik adagnál(nem levélnél!) már láttam, hogy csökkennek a pattanások. Most meg már csak nagyon ritkán jönnek elő, akkor ha pl idegesebb vagyok. Pont az orvosom ajánlotta a Dianét és nálam hatott is! :) :)

#1695 domper33 2005. 07. 22. - 13:44:33

Mennyi idő múlva kezd majd hatni a Diane 35, nagyon aggódom, mivel már a 19. szemnél tartok/az első levélből/ és eddig még nem észleltem javulást! Mikortól várható? Fokozatos vagy "hirtelenszerű" javulásra kell számítanom? 17 éves vagyok, eddig ez az első fogamzásgátló, amit szedek! Elképzelhető ettől a teljes javulása az arcomnak? Esetleg tud valaki olyan készítményt ajánlani, ami bőrnyugtató és halványodik tőle az arcom? Előre is köszi!!! Kérlek, írjatojk!

#1696 szilvi20 2005. 05. 31. - 15:14:53

Tisztel Doktor úr! Én kb fél évig szedtem a diane-t és most abba hagytam és szeretnék fogamzásgátlót váltani és nem váltottam azonnal a kérdésem az lenne hogy menyi időt kell várnom még elkezdhetem az új fogamzásgátlót szedni egyáltalán kell e várni? Valamint aza kérdésem hogy hosszútávon okozhatnak e a fogamzásgátlók elváltozásokat és meddig ajánlatos fogamzásgátlót szedni egyhuzamban? Válaszát előre is köszönöm!

#1697 2005. 05. 07. - 17:52:41

Szia, Én is hallottam, hogy másnál tökéletesen bevállt, de nálam is csak javult a helyzet, nem lett tökéletes az arcom.. Mi vagyunk a szerencsétlen kivételek... :(

#1698 2005. 05. 07. - 17:49:54

Tisztelt Doktor Úr, Egy évig szedtem a Diane 35-öt, mert elég csúnya volt az arcbőröm. A szedés alatt kicsit javult a helyzet, (nem lett tökéletes) miután abbahagytam, azután viszont jelentősen romlott. Ennek lassan egy éve. Múlt hónapban a nőgyógyászom a Yadine-t írta fel Diane 35 helyett (éppen azért, hogy ne terheljen vele) de úgy érzem, azóta talán még rosszabb... Van valami remény arra, hogy ez a gyógyszer hat majd az arcomra egy idő után? Még reménykedem, hiszen csak két hete szedem... Válaszát köszönöm előre is! Margit

#1699 2005. 05. 05. - 14:48:50

Jó napot! Egy hónapja szedem a Diane 35-öt.Mikor együtt voltam a oárommal,a 19.napi gyógyszert szedtem be.történt egy kis baleset,ugyanis az óvszer lecsúszott.a kérdéesm az,hogy ilyenkor hat-e már a tabletta?

#1700 2005. 05. 01. - 20:14:17

Sziasztok! Lenne egy kérdésem!Igaz az hogy a Diane35-től nő a mell? :)


  • 86 Oldal +
  • « Első
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • A téma zárva.

Szponzorált hirdetések

Topik megosztása: