Házipatika fórum: Fogyókúra "Öt hét,öt kiló"Programmal - Házipatika fórum

Ugrás a tartalomhoz

hirdetés

Szponzorált hirdetések

  • 7 Oldal +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Utolsó »

Fogyókúra "Öt hét,öt kiló"Programmal

#41 monguszta 2011. 01. 31. - 10:06:12

Sziasztok ! -0,6kg a második hét eredménye, centiben viszont semmi. Pedig minen nap tornázom egy kicsit + 20-30 perc bicikli .Ez egy kicsit elszomorít, bár az emésztésemmel sincs minden rendben, fel vagyok puffadva, na de csak megoldódik majd ez is."Remélem" Kitartást mindenkinek !!!!!!!!!! ;)

#42 idangyalpeter 2011. 01. 30. - 08:59:58

Szia, Natur Activia-ba szoktam mártogatni az aszalt szilva szemeket. A joghurt kompenzálja a szilva édes ízét, naponta egyszer szoktam egy dobozzal enni 6-8 szilvával, leginkább uzsonna gyanánt még bent a munkahelyemen. Gyerekkoromban mindig szilvalekvárt adott édesanyám, ha segíteni kellett az anyagcserén. Nálam ez most is "működik". ;)

#43 simanekka 2011. 01. 29. - 23:29:07

Sziasztok! Én az első ét után a 2 kg minusszal nagyon elégedett voltam,mindennap éhen akarok halni,főleg este,mert előtte a vacsora volt az egyetlen biztos étkezésem.HA egy nap egyszer ettem az biztos,hogy a vacsora volt.Betartom a diétát,nem eszek mellé semmit,ezen a éten talán nem grammra pontosan ettem,de maximum pici eltérés lehetett,de legnagyobb meglepetésemre hiába koplalok,és hiába örültem,az 1,9kg első heti fogyásból 1,5 visszajött.Tegnap vettem ezt észre,ki is borultam,szerencsére ettől még nem adtam fel.de ha ma nem kaptam volna meg a hírlevelet,lehet,hogy most már bennem lenne egy jó erős kolbász meg fél kiló fehérkenyér.De úgy látom,adnom kell magamnak még egy hetet.Főleg,hogy első héten tornáztam(nem az ittenit)ezen a héten viszont csak egyszer.Mindenkinek kitartást kívánok!!!-magamnak is:)

#44 decsik 2011. 01. 29. - 20:34:10

Szia, erről az aszaltszilva + joghurtról írnál kicsit többet? Mennyit ettél, együtt vagy külön-külön? Egy kis segítség nálam is elkelne. Köszönöm előre is.

#45 idangyalpeter 2011. 01. 29. - 15:13:59

Üdv Mindenkinek, Néhány olyan ötlet, amit az előző (Norbi tornás) és a mostani programban tapasztaltam magamon, ami működött. (Az előző programban 15%-ot fogytam 8 hét alatt és azt tartani is tudtam két évig. Most munkahely váltás után egész nap ülök, nem figyeltem oda mit eszek, nem mozogtam többet, amivel kompenzáltam volna az egész napi ülést, így egy év alatt visszajött mind.) Szóval az ötletek: Számomra legfontosabb a mozgás. Mindegy, hogy mi, a lényeg, hogy a pulzusszám 110-130 között legyen és ez több legyen mint 40 perc. Nálam az úszás+szauna a leghatékonyabb. A következő az anyagcsere felgyorsítása: aszalt szílva + joghurt! Én is édesszájú vagyok, így használtam étrendkiegészítőt is, ami segített ellenállni a csokinak. Viszont előjött nálam egy mellékhatás: éjjel kipattant a szemem 3 óra körül. Most váltottam, nem akarok reklámozni semmit itt, de úgy tűnik, segít. Szóval, igyekezz égetni a kalóriát, felgyorsítani az anyagcserét valahogy és csökkenteni a bevitt energia mennyiséget! A méréssel kapcsolatban: minden reggel mérem magam felkelés után, ez a minimális súly, ami összehasonlítható napról napra. Érdekes, hogy egy úszás+szauna utáni éjszaka 1kg "ég el" és válik "hamuvá"! Készítettem egy xls táblázatot, ahova az adatokat gyűjtöm, higgyétek el egy felkelés után nem várt eredmény a mérlegen állva jelentősen "segíteni tud" abban, hogy aznap visszafogjam magam a kajával, és este többet mozogjak! Kb ennyi, remélem tudtam segíteni.

#46 idangyalpeter 2011. 01. 29. - 14:25:58

Én vasárnap szoktam, akkor van időm szalaggal méregetni magam. A mérlegre minden reggel ráállok felkelés után.

#47 Vialona 2011. 01. 29. - 14:19:47

Kedves Mamaduc, Én azt javaslom Neked, hogy torna helyett válassz sétát. Lehetőleg minden nap 20-30 percet. De kétnaponta mindenképp. Természetesen ezt a megszokott "körökön" kívül. Kizárólag a mozgás örömére. Nem terheled agyon a szíved, tested s az ízületeidet sem. Hirtelen, nagy teljesítményt nem szabad követelni magunktól, mert annak rossz következménye is lehet (sérülések). A lényeg, hogy legyen valami új beiktatott mozgás. Esetleg szobabringa, ha van. Én gyakran nézem úgy a tv-t, hogy közben tekerek. Észre sem veszem, hogy már eltelt 20-30 perc. Sok sikert kívánok! Via

#48 dagyka125 2011. 01. 29. - 13:11:56

Helló, sziasztok ! Én is belefogtam a fogyókúrába. Előszöt is készítettem egy kalória táblázatot magamnak, majd a különböző tevékenységek energia igényét gyűjtöttem ki a 125 kg-ra vonatkoztatva. Ezután a konyhaasztalra tettem egy mérleget és minden kaját pontosan lemérek. Kiderült, hogy amit eddig egy falásra megettem az óriási kalóriabevitelt jelentett. Mostanra már nagyjából érzem, hogy mekkora darab kenyeret, sajtot, felvágottat, főzeléket, levest stb. ehetek egy-egy alkalommal. Az étkezésnél nem mindig lehet megenni a javasoltat, mert a család mást szeretne és külön főzés nincs. Nálunk a zsíros kaják ki vannak zárva. A családi ebédből pl. délben a levest megeszem, a második fogást vacsorára hagyom. Természetesen a kalóriákat figyelem. Fő probléma még a haverokkal való találkozás, mert nem lehet azt mondani, hogy most én nem kérem. Mindig cikiznek és ez nem esik jól. Úgy oldom meg, hogy velük eszem, de az ételt nagyon-nagyon alaposan megrágom, így kevés kalóriát juttatok a szervezetembe, mire ők végeznek az evéssel és nincs cikizés. Hát kéne sokat mozogni, de azt se lehet rögtön indítani, mert kell a fokozatosság elve. Kitaláltam egy reggeli tornasort, ahol először bemelegítem a nyakamat, majd a karjaimat, majd aderekamat, majd a lábamat. Ez kb. 10 perc és minden gyakorlatból 10-15-öt csinálok. Itt meg kell jegyeznem, hogy 60 éves vagyok és izületi gondokkal küszködöm. Azután séta, mondjuk bevásárlás, otthoni rámolás, takarítás, autószerelés stb. Jelenleg elkezdődött valami fogyogatás és a rendszeres mozgás hatására közérzet javulás. Persze nem olyan könnyű ezt véghezvinni. van olyan nap amikor 15-ször is elmegyek a hűtőszekrény előtt, ebből 14-szer kinyitom és bizony akaraterő kell, hogy ne vegyek ki semmit. A tízórait és uzsonnát úgy oldom meg, hogy 100 Kcal tartalmú egységcsomagokat készítek és ilyenkor alapos rágással fogyasztom el. Esti nassolás is van 17 órai vacsi után 19 órakor egy alma 21 órakor egy mandarin vagy fordítva. Ennek betartása is nagy önfegyelmet igényel. Nem beszélve arról, hogy most a második héten éreztem, hogy a bőröm kezd kiszáradni, az ajkam kezd kicserepesedni. Muszáj vitamin kiegészítőket is fogyasztani. Meghát az ásványi anyagokat pótolni kell ! Kedves fogyokúratársaim felhívnám a figyelmeteket arra, hogy az egészségetekre nagyon vigyázzatok, mert egy megfázás tönkreteheti az addig elért eredményeket. Legalábbis nálam, mert amíg vissza nem iszom, eszem azt a lefogyott kilót, addig nincs gyógyulás. Kevesebb kalóriát eszünk és volt amikor fáztam is. Melegebben kell öltözködni, mintha normálisan ennénk. Mindenkinek jó egészséget kívánok. Kitartást, önfegyelmet.

#49 mamaduc 2011. 01. 29. - 11:03:09

Belevágtam én is az Öt hét öt kiló programba. A kilók még nem indultak lefele de a méretek mintha apadnának. Én igaz 65 éves vagyok és a mozgásprogramot sem tudom mind elvégezni, de reménykedem. Éhes sosem vagyok -ezelőtt sem voltam. Úgy érzem nekem kevesebb kalóriás menű kellene-bár én csalok le belőle ahol lehet--mivel a tornát nem tudom teljesíteni. Jó lenne öregeknek is valamilyen mozgásprogram, amit el tudunk végesni ezzel a súllyal / 95 /

#50 borsygaborneeva 2011. 01. 29. - 10:07:20

Szia minden fogyózónak. Na én is elkezdtem, hát nem mondom, hogy könnyü, minden nap megkínlódok vele, de azért próbálkozom. Sőt, ami nagyon nehéz, még tornázom is. Ugy vettem észre, hogy kilóban még nem komoly a súlyvesztés, de mindha nem lennék olyan pupók. Na most egyenlőre ennyit, a többit majd legközelebb. Mindenkinek puszi Éva

#51 Vialona 2011. 01. 29. - 09:35:56

Sziasztok Lányok, Én is csatlakozom a fórumhoz a 2. héten. Jó látni, hogy nem vagyok egyedül :) 171 cm, 77 kilóval induló, 36 év :) Én saját magam készítem az ételeim, nem követem az ittenit. Nyilván mind tudjuk, hogy mi az egészséges, mit szabad, mit nem - csak éppen eddig fejben voltunk okosak. Most tehetünk is érte :) Én rettenetesen büszke vagyok magamra. Ugyan 1,5 kilót fogytam (most meg is állt pár napja), de 13 napja egy falat édességet sem ettem (pedig édességfüggőnek vallom magam), minden nap mozgok (séta, szobabringa, torna felváltva 30-60 perc, ahogy jön). Áttértem a fehér kenyérről a rozsra, csoki helyett alma, narancs, az ebéd adagot is felére csökkentettem. Szóval hiába álltam most le, az idő nekem dolgozik. Ha kitartó leszek, meglesz az eredmény! :) Szerintem ez a kulcs - KITARTÁS, TÜRELEM. Mindenkinek ezt kívánom! Via

#52 ildima 2011. 01. 29. - 07:34:21

Sziasztok! Én mindennap mérlegre állok. Tudom, hogy ez nem ajánlott, de évek óta már megszoktam. Ha kicsivel kevesebb vagyok az csak jó, de ha több azt sem bánom, mert arra gondolok - azért is megmutatom - . Eddig - 2 kg a majdnem kéthetes kúra eredménye. 3 naponként fogyok nagyobb kg-ot, ami 6o-7o dkg. Utána 1o-2o dkg visszajön. Igy átlagban 0,5 kg 3 naponta szép fogyásnak számít. Tornázni mostanában nem szoktam, de sokat sétálok, akár napi 5-6 km -t is. Hétvégén még többet. A menükben mindig találni olyan ételt amit szívesen megeszem. Egy kicsivel több időt töltök a konyhába esténként, de megéri. Sokkal összeszedettebb vagyok és a közérzetem is javult. Kb. még 5 kg szeretnék fogyni, és ha vége is lesz az 5 hétnek akkor is folytatom :)Nem akarok manöken típus lenni, a jó közérzet inkább fontos. Olvasom a fórumot és mindenkinek kitartást kívánok :)

#53 aaandi68 2011. 01. 29. - 06:58:27

Sziasztok! Látom szépen összegyültünk! Én inditottam ugyan a fórumot de csak most tudok csatlakozni hozzátok,ugyanis hírtelen "elhalálozott" a gépem és csak most éledt újra! Végig olastam a bejegyzéseket, és látom hogy szép eredmények születtek már az első hét után,Gratulálok mindenkinek!!!! A menüt sajnos mem tudtam rendesen betartani csak úgy nagyjából igyekeztem a kalóriát tartani. De viszont sokkal többet mozogtam,ami nálam napi 1.5-2 óra intenzív séta volt. Eredményem így is szuper lett, -2,3 kg ami igencsak feldobott! És naponta 2-3 liter vizet iszom, ami nálom sokat jelent mert előtte jó ha fél litert ittam naponta! Mindenkinek kitartást, és nem baj ha néha kicsit elcsábultok egy kicsivel több mozgás és máris minden rendben van!;);-) Szép hétvégét mindenkinek!

#54 nmolnarviktoria 2011. 01. 28. - 20:45:00

Sziasztok! Mindenkinek köszönöm szépen a biztató szavakat! :) Így talán nem fogom feladni és megpróbálok mozogni is. Kitartást és jó hétvégét Mindenkinek!

#55 nmolnarviktoria 2011. 01. 28. - 20:42:06

Kedves Bessy! Ez a napi beszámoló nagyon jó ötlet! Akkor már kezdem a mai jelentést! :) Ma sem tornáztam, viszont egész nap a főiskolán rohangásztam. Ez talán nem is rossz kezdésnek! :) Szép estét mindenkinek!

#56 hajnacka 2011. 01. 28. - 11:15:50

Sziasztok. Nekem a tornával nincs gondom,sot szeretem is. Bár 4 napja már nem tornáztam,mert a derekam csodott mondott,majd meglátjuk hétfon?! Hozzá kell tennem,hogy nekem kotelezo a torna,mert sokat vétkezem,nekem az édesség,a sutik a mumus... kénytelen vagyok tornával kompenzálni. :( ez van... Kitartást mindnyájunknak. :)

#57 fg.jutka 2011. 01. 28. - 09:01:43

Szia Viki! Ma reggel ráálltam a mérlegre és én is egy kicsit elkeseredtem, mert megállt a fogyás a 60 dekánál. Próbálok tornázni mindennap, de nem mindig jön össze. Az adagokkal nincs baj, tényleg nem kevés, jól lehet lakni, ill. nem is leszel nagyon éhes a következő étkezésig. A folyadékkal van gond ha nem figyelek oda nehéz meginni a két litert. Neked ez megy? Kicsi egyszerű mozgásokat próbálj végezni, biztosan be fog indulni :d Tényleg írd le, hogy mit végeztél és drukkoljunk egymásnak! Jobbulást üdv

#58 padlizsan74 2011. 01. 28. - 08:09:10

Kedves Viki! Ne csüggedj, mindenkinek megvan a maga "mumusa". Én még a tornával elvagyok, minden nap csinálom, de a kaja adag betartása nem megy. Minden nap elcsábulok. Egy kocka étcsoki meg aztán főleg nem olyan nagy gond... Ez a hét nekem katasztrófa. Nincs kedvem semmihez, de vegyünk erőt valahonnan és csináljuk tovább. Biztos vannak olyanok, akik minden profi módon csinálnak, én nem tartozom közéjük. Gondoljunk arra, hogy milyen jó lenne ezen a nyáron már csini ruhákban mutatkozni... Kitartást!!!

#59 bessyke 2011. 01. 28. - 05:55:12

Szia Viktória! Nekem is a torna a mumus! Egyszerűen nem tudom, hogy kezdjek neki! Baromi gyorsan letudom magam beszélni róla! Csodálattal adózom azoknak akik rendszeresen tornáznak, futnak... és még élvezik is! Tudom, hogy nagy szükség lenne rá a fogyáshoz,hisz formálodna a test, és nem egy -talán vékonyabb-, de petyhüdt testre van szükségünk! Tudod mit? Várlak itt minden nap a beszámolóddal, még ha 5 perc mozgást is végeztél,én is megírom neked! Ez a házi feladat tanárnéni. Egészségedhez jobbulást kívánok! Üdv:Bessy

#60 nmolnarviktoria 2011. 01. 27. - 19:09:57

Sziasztok! 27 éves túlsúlyos tanárnéni vagyok. Eddig jól ment minden - legtöbbször az előírt adagot sem bírtam megenni -, de ma nagyon elkeseredtem, mert úgy érzem, hogy fogyás helyett inkább híztam az elmúlt napokban. :( Pedig mindent szépen betartok! Csak tegnap csábultam el egy kocka étcsokira... A baj az, hogy nincs lelkierőm nekiállni a tornának... Most ráadásul táppénzen vagyok itthon, így még kevesebbet mozgok az átlagosnál. Mindenki szokott tornázni? Szép estét és kitartást kívánok mindenkinek.


  • 7 Oldal +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Utolsó »
  • A téma zárva.

Szponzorált hirdetések

Topik megosztása: