Házipatika fórum: OCD-sek, kényszerbetegek, gyertek , beszélgessünk! - Házipatika fórum

Ugrás a tartalomhoz

hirdetés

Szponzorált hirdetések

• 2 Oldal +
  • 1
  • 2

OCD-sek, kényszerbetegek, gyertek , beszélgessünk!

#1 mlina1234 2013. 03. 18. - 18:59:02

Sziasztok!

Rádiós- műsorvezetőként tanulok egy budapesti iskolában a segítségeteket szeretném kérni a vizsgaműsoromhoz, szükségem lenne egy diagnosztizált betegre főként kényszeres kézmosásban szenvedők, tisztaságmániások jelentkezését várom, de bármilyen kényszerbetegségben szenvedő beteget szívesen fogadok!!
A műsomhoz egy 10-15 peres interjút kellene készítenem amit kérésre természetes név nélkül készítenék el és kizárólag csak a vizsgán hangzik el!!

Jelentkezéseket a : mira.28@citromail.hu e-mail címen várom!
sing

#2 ritabalogh54 2013. 01. 31. - 15:51:27

Kedves fórumozók!

Negyedéves, végzős ápoló hallgató vagyok a Pécsi Tudományegyetem Egészségtudományi Karán. Szakdolgozatomban a kényszerbetegekkel foglalkozom. A szakdolgozat részét képezi egy kérdőíves felmérés készítése, amelynek kitöltését szeretném kérni tőletek! A kérdőív teljesen anonim, a válaszokból kapott adatokat csakis kizárólag a dolgozat elkészítésére használom fel!
A kérdőív az alábbi linken érhető el:
Kérdőív

Kérlek benneteket, töltsétek ki a kérdőívet, és ha módotokban áll továbbítsátok azon ismerőseiteknek, akik kényszerbetegséggel vagy kényszeres tünetekkel küzdenek!

Hálás köszönettel: Balogh Rita
sing

#3 bettus1022 2012. 11. 22. - 23:11:57

Üzenet megtekintéseIdézve: totem70 - Dátum: 2012. február 16. - 06:04:20