Házipatika fórum: SZÉNHIDRÁT CSAK DÉLELŐTT ! - Házipatika fórum

Ugrás a tartalomhoz

hirdetés

Szponzorált hirdetések

  • 2 Oldal +
  • 1
  • 2

SZÉNHIDRÁT CSAK DÉLELŐTT !

#21 demene 2004. 03. 15. - 17:52:59

Szia Zita' Nekem jól működik a Norbi féle fogyókúra,torna és Update. Csak a hétvégek nehezek... A mazsola nem tartalmaz sok kalóriát? ...Meg az aszalt gyümi? ... és a banán! Mennyit kell fogynod?

#22 2004. 03. 08. - 07:41:19

Szia! A munkahelyi fogyókúra nálam: csak gyümölcs. Aztán ha hazaértem eszek rendesen, úgy három, fél négy körül, vacsira szintén csak gyümölcs, de legtöbbször már az sem kell. Igaz, én egyész nap egy számítógép előtt ülök, de nálam bevált: három hét alatt 7 kg lejött rólam. A mozgásom csak annyival lett több, hogy tudatosan napi 20-30 percet gyalogolok, már nem kell mindenhova kocsival mennem ... Ja, és a kávét cukor nélkül iszom. Csoki helyett tudom javasolni mindenkinek a banánt, vagy valamilyen aszalt gyümölcsöt, pédául egy zacsi mazsola mindenkinek elérhető. Most csak ennyit: Zita

#23 bacsineni 2004. 03. 05. - 19:55:07

Szia Demene! ;) Ez kb. mennyi kcal? amit egy nap eszel? Nem kevés egy kicsit? A másik, hogy amikor hajtás van bent, akkor szerintem kell! a szénhidrát (nekem legalábbis) mivel megfájdul a fejem, és akkor jön a gyors és egyszerű megoldás: egy falat csoki-vagy bármi más "tömény..." Nem kell pepecselni vele stb. Erre mi lenne a megoldás?? Várom az ötleteket

#24 bacsineni 2004. 03. 05. - 19:45:33

Sziasztok! Engem még mindig érdekelne a "munkahelyi" fogyókúra..... IRMA! Írtam privát is...

#25 2004. 03. 05. - 19:32:17

Szevasz Irma vagyok. Tudok mást ajánlani a szénhidrát mentes diétával szemben. Ha még nem fogytál le, és esetleg érdekel az ajánlatom, kérlek írj: irmama@fbi.hu e-mailra. Üdv: Irma

#26 tschili 2004. 03. 04. - 11:47:35

Sziasztok!! Olvastalak titeket és én is az updatet kezdtem el, szerintem nem Atkinsonos, hanem olyannak állítják be, mint a szétválasztós..de egyik sem az, mert Norbiék is mindent esznek, és vegytik a húst, meg a rizst egyébként kell mindenkinek sportolni, anélkül nem lehet az ember. olvasgattam, hogy sokan ugye még a gyerek maradékát is megeszik, mert nem jó, ha az ember otthagyja a kaját veszendőbe...hát én még nem vagyok anyuka, de én is el szoktam tüntetni a maradékot. A szénhidrátot meg nem csak délelőtt kell enni, mert a husit nem magában kell enni, délben lehet egy kis krumplival, vagy salátával, rizzsel, és nem kell ám egész adagot enni. Rendelni szoktam innen onnan, ahol megadják a kalóriaszámot, és minden párolva van, meg nincsen mártás és öntet, szóval, ami okés....ezzel is csökkentem a rizikót. A csokit meg édességet eddig sikerült elkerülnöm, és megkérem a barátomat is, hogy ne egyen előttem. A célom, hogy szálkásabb legyek és a zsíros kis fenekemet, meg combomat nem helyileg, global, lefogyjam. Fel kell pörgetni az anyagcserét, és a szemét feldolgozott kajákat kerülni kell, valamint naponta legalább 5ször enni, keveset, egy egy szem dolgot, sőt reggelire sem kell királyian enni, mert nincsen értelme..ebédre sem kell dugig jól lakni. Ha meg korog, de nincs itt a kajálás ideje, akkor inni vizet, teát, és aerob mozgást végezni heti négyszer: ez futás, ugrálás, úszás, tánc, minden amitől felgyorsul a szívverés. Enélkül nincsen fogyás,tapasztaltam. Én tavaly igaz, nem így ettem, és nem is ugrálgattam, de most, belátom, hogy klasszul megerősödtem, de a háj is rajtam. És elhatározás, és kitartás...meg vasakarat kell, utána meg ha ezt megszokod, az már kimondottan életmódváltás:-)) :d Tofum nekem is van, és már csak olyan ételeket veszek, ami egészséges nem édes, és nem zsíros. Meg a joghurtokból sokféle light van, én a natúrt szeretem, estére pedig saláta és husi vagy tojás, túró...rengetegfajta salátát ki lehet találni...végtelen a variációk száma. Én olyan 2-3 óránként eszem és ez belefér egy napba...vagy edzés előtt időzítek, és akkor utána kevesebbet. ;)

#27 demene 2004. 03. 03. - 21:26:19

Szia Erika! Bocsi, hogy csak most irok, valahogy elnéztem. Az én napom, ill. étkezésem a következő. Megpróbálom az Update szerinti étkezést tartani :p , kicsit "Atkinses"is. Reggeli (ez az egy a gyengém) kapuccino, 1 kk.kompletával ;) . A délelőtt folyamán aztán eszem 1 narancsot, vagy 1 almát, O %-os gyüm.joghurtot, vagy a legújabb kreációm O%-os natur fél adag joghurt egy ek. zsirszegény túró, édesítö, egy kis zabpehely, vagy Fittnes müzli. Finom, és édes. Ebéd, ha a férjem itthon van (kéthavonta, havonta külföldön dolgozik 3 hetet), tehát ha itthon van együtt ebédelünk, önkiszolg.étterembe. Ilyenkor sült csirkecomb káposztasalátával, (ha van csirke), vagy pedig valamilyen levest eszem, pl.tavaszi zöldségleves, csirkegulyás, esetleg rakott karfiol (bár akkora adag, hogy csak a felét eszem meg). Vissza a munkahelyre, du. TOFU, vagy ha csak leves volt az ebéd eszem egy szelet (1o dkg) sült csirkemellet. (vasárnaponként lesütök 5 db cs.mellet nagyon pici leight margarinon, alufóliába teszem, és minden nap elviszek egyet, ha éhes vagyok nagyon jó, és a lényeg az, hogy sose éhezzek ki. Hazamegyek 4 órakor, és otthon a kedvencem: 3db csirkeszárnyat háromfelé szétszedem, beszórom egy kevés Delikáttal, most már van tengerisós is, és kicsi lábosban, bő!! olajban (Norbi tanácsára, mert így kevesebbet szív magába) kb. 1o perc alatt hirtelen megsütöm, szalvétaközt jól kinyomkodom. Hetente egyszer halat sütök grillen, ha marad másnap beviszem a munkahelyre, a kis alufóliás csomagot ráteszem a radiátorra, és fincsi. Ha még éhes vagyok, este TOFU. 6 óra körül tornázom Norbira, az Aerob kazijára, 4O perc, (nagyon jóhangulatú, és gyorsan telik vele az idő). 6 és fél hete fogyózom, - 7 kg! Na! jó sokat írtam. :'( . Üdv.

#28 bacsineni 2004. 02. 24. - 21:03:30

Szióka! Sajna én eddig a koplalásra esküdtem, amíg el nem telt 6-8 év. Azóta koplalhatok....a kilók maradnak. Szülés után csak a kenyeret kellett elhagynom, és nádszál kisasszony lettem. Utána egyre több időbe telt leadni, ami néhány elhanyagolt hónap után rámjött. Kajáltam a testkontroll szerint, de a gyümölcstől éhes voltam délelőtt, utána rászántam néhány percet a reggelből, és gyümölcscentrifugán lenyomtatm. Így már jó volt. Azóta eltelt néhány év, a kilók pedig feljöttek.... Nemrég gondolkodtam ezen a szénhidrát nélküli evésen, de mivel dolgozom, az ebéd nyűgös, ezért még nem kezdtem bele. Ha tudnál valamit ajánlani, hogy mi mindent lehet a munkahelyen ebédelni... Esetleg emilre küldhetsz recepteket is. Üdv és fő a pozitív gondolkodás!!!!!

#29 demene 2004. 02. 24. - 19:48:12

Szia! Igen, ismerem a Tofut, és képzeld, nekem ízlik minden ízesítés nélkül, bár nem próbáltam édesen, vagy gyümülccsel, édesítővel. Lehet, hogy nem is rossz? Vasárnap és szombaton a legnehezebb édesség nélkül. Most hétvégére rizskoch -t csináltam, persze édesítővel, és gyümölcs darabokkal.Nagyon fincsi volt. Délután szoktál enni zöldséget? Az is szénhidrátot tartalmaz, és Norbi mégis ajánlja. Most a Norbi kazetta mellé (ill.pótlólag)küldtek diétás receptet. Naponta kb 6 grape fruit-ot (lé) iszik, nem igazán tetszik a recept. Persze ebéd: a Norbi-fittnes menü, amit ha nem rendelek meg, akkor nem is tudom mit kell enni. Csirkét eszem csirkével, na meg tornázom ha lehet egy órát Norbira. 80 kg vagyok, kb 6 hete 85 voltasm, a cél 60 körül lenne jó :o !

#30 bacsineni 2004. 02. 23. - 20:32:02

Szia! Csak egy tipp: A TOFU-t ismered? Igaz, nem édesség, de jó nasi, csak drága egy kicsit. Valamint a TÚRÓ édesen...de nem a pöttyös!

#31 demene 2004. 02. 21. - 20:51:19

Szia Mindenki! Ki fogyózik a Norbi :'( féle program szerint ? Hogy tudjátok tartani a délelőtti CH, délután pedig a fehérje étkezést :p ? Én már elkezdtem, és bírom. Március 1-től pedig együtt csinálhatjuk Norbival :'( . Egy hete rendeltem a kazettáiból, kár, hogy nincs DVD tőle, mert elég gyenge minőségűek a kazetták, de nagyon jó, főleg az AEROBZÓNA és a DUCI TRÉNING Kovival és Katinkával. Ne tudtok szénhidrátmentes édességet délutánra ;) :p ?


  • 2 Oldal +
  • 1
  • 2
  • Nem szólhatsz hozzá ehhez a témához.

Szponzorált hirdetések

Topik megosztása: