Házipatika fórum: fogyás szobabiciklivel - Házipatika fórum

Ugrás a tartalomhoz

hirdetés

Szponzorált hirdetések

  • 2 Oldal +
  • 1
  • 2

fogyás szobabiciklivel

#21 tschili 2004. 06. 07. - 15:26:53

Andigy,www.mali.hu, vagy www.teambike.hu, vagy biciklis boltokban, a Mali honlapon van egy csomó cím. Én rendelem a teambike-től.8.900 ft-ért. Echowell Ruby órát. Ezenkívül, Spuri sportbolt, de ott csak polár órák vannak. azok a legdrágábbak. ;)

#22 2004. 06. 07. - 11:59:59

Szia tschili! Azt szeretném kérdezni, hogy honnan szerzed be a pulzusmérő órát, és mennyibe kerül ??? Köszi !

#23 tschili 2004. 06. 07. - 11:43:22

Szia Andigy, én is vettem elliptikus trénert, és akkor szoktam rajta nyomni, ha rossz az idő, meg nincsen időm a pályára elrohanni..szerintem kis ellenálláson dolgozzál, én azon szoktam, és rendesen izzadok rajta, csöpög rólam a víz..amit szeretnék venni, az egy pulzusmérő óra, meg is rendeltem, de még nem jött meg. :s Szerintem érdemes beszerezni, mert akkor állandó kontroll alatt vagy, és látod, hogy milyen tartományban égeted a zsírt. ;)

#24 2004. 06. 07. - 08:19:19

Szia Andigy! Hidd el ez a pulzus-tartomány dolog tudományos alapú, így lehet zsírt égetni. Hány éves vagy? Ha pl. 20 éves vagy, akkor neked 120 pulzus elég. Szerintem akkor lehet biciklivel elérni ezt a pulzust, ha nehéz-fokozaton tekersz ill. hegynek fel. A legkönnyebb pulzus-felpörgetés a futás. Én is azt gyakorlom, napi 30 perc futás 120-130 pulzuson. Bele lehet jönni, hidd el. Szerintem kéne tornáznod is, mert szépen kisimítja a bőröd. Ajánlom a Béres Alexandrát vagy a Rubint Rékát ill. Bíró Icát. A diéta is fontos. Este már ne egyél szénhidrátot (kenyérféle) és cukrosat. Majd írjál. Amúgy én 10 kilót fogytam fél éve és most is tartom a súlyom, a fenti módszerek segítségével.

#25 2004. 06. 07. - 07:38:58

Sziasztok ! Köszi a hozzászólásokat, többmegjegyzésem lenne: én pár éve heti 3x jártam konditerembe, biciklizni, ahol egy nénike azt javasolta, hogy közepes fokozaton csináljam !!! Az eremény: 1,5 hónap múlva a combjaim a duplájára nőttek!!!! Ezt mégegyszer nem szeretném eljátszani !!! Azért gondolom, hogy a legkisebb fokozat a célravezető. A másik : a pulzusszám méréses módszert kipróbáltam, hát egyzser se sikerült annyira felpörgetni a pulzusomat...( 134-152 között kéne , hogy legyen) - már levegőt se kaptam, de 110 fölé nem ment...Miért ? Légyszi adjatok tanácsot!!!Köszi !

#26 2004. 06. 06. - 19:44:10

Az én tapasztalatom az, hogy 30 perc bicajozás egyenlő a nullával. Azzal fogyni nem igazán tudsz, bármilyen bonyolult képletet is használsz a fogyásod számítására. Jó tempóban, nem a legnehezebb fokozaton és legalább egy óra tekerés kell a fogyáshoz. Az étrenddel kapcsolatosan ugyanez a véleményem. Bár nekem leginkább a barnarizs, amely segít (az pedig nem igazán szénhidrátmentes). Üdv.

#27 SANK 2004. 06. 05. - 22:34:46

Sziasztok ! Én annyit tennék hozzá, hogy nekem például csak egy egyszerű szalagfékes lendkerék nélküli szobabicóm van, és amit mutat, az teljességgel hülyeség, mert a belem kilóg, akkor sem lehet 22 km/h -nál gyorsabban tekerni. Aztán tettem bele egy mágnest, és már tudok 40 -el is menni. Na ennyit ér a kijelzés. Szerintem az a lényeg, hogy erőltetett tempóban legalább 30 percet tekerjük naponta, de ha bírja a hátsónk (nekem ez a legnagyobb probléma) akár 1 órára is lehet emelni. Én most kezdem ismét, mert az első nekiindulás nem igazán sikerült. De kiegészítem egy kis szénhidrátcsökkentett étrenddel is. Várom a Ti tapasztalataitokat. Egyébként a pulzusszámítás jó, annyi finomítás hogy az "alap" pulzusszámot is be kell számolni. Itt egy jó cím: http://body.builder.hu/prg_pulzus.htm4

#28 2004. 06. 05. - 21:40:44

Ja, még annyit az előzőekhez, hogy mindezt közepes fokozaton.

#29 2004. 06. 05. - 21:38:03

Nekem az a tapasztalatom, hogy ha 40km/h sebességgel tekerem a szobabiciklit naponta 40km távon,azzal 700kcal veszteséget jelez, na meg már két hét múlva érzem, látom, hogy érdemes volt. Ez minden hétköznap úgy egy és negyed órát vesz igénybe. Természetesen mellette azért a táplálkozást is korlátozni kell. Na meg a biciklin kicsit hátradőlök, úgy a hasizmaim is edzésben vannak. :)

#30 2004. 05. 24. - 10:20:56

Bármilyen formában egészen biztosan nem jó, mert én évekkel ezelőtt pl. hetente 3-szor jártam konditerembe, nehéz fokozaton csináltam, és a combjaim a duplájára nőttek 1,5 hónap alatt!!!! Ezért gondolom, meg többen mondtál, hogy a kegkisebb fokozaton kell !!!

#31 2004. 05. 24. - 10:19:17

Értem . Ennek tényleg van tudományos alapja ??? Én azt hittem, csak az számít, hogy minél tovább....

#32 2004. 05. 24. - 10:16:41

Szia! Van a biciklin pulzus-mérő? Ugyanis akkor hatásos a biciklizés, ha legalább 20 percig tekersz a megfelelő pulzussal. Így tudod kiszámolni: 220 mínusz életkor 60-70%-a között. Például ha 20 éves vagy akkor: 220-20= 200 * 0,6= 120 és 200 * 0,7= 140. Tehát 120-140 között kell tartanod a pulzusod 20-30 percig, akkor fogsz zsírból fogyni.

#33 2004. 05. 24. - 09:57:51

Szia! Én nem értek ugyan hozzá, de szerintem a biciklizés bármilyen formában csak használni fog!:)

#34 2004. 05. 24. - 09:04:37

Sziasztok segítsetek ! Most vettem egy szobabiciklit, és fogyni szeretnék vele.Úgy tudom, hogy a legkönnyebb fokozaton kell, sokat tekerni...van-e tapasztalatotok ezzel kapcsolatban ???? Köszi !


  • 2 Oldal +
  • 1
  • 2
  • A téma zárva.

Szponzorált hirdetések

Topik megosztása: