Házipatika fórum: bicajozással fogyni - Házipatika fórum

Ugrás a tartalomhoz

hirdetés

Szponzorált hirdetések

  • 2 Oldal +
  • 1
  • 2

bicajozással fogyni

#1 eva244 2017. 05. 07. - 14:02:11

Fogyókúrás tabletta - vk.cc/5ZOckv
10 kilót fogytam kevesebb, mint 2 hónap alatt és a kilók a mai napig nem jöttek vissza.













































.

#2 bbc757 2014. 06. 21. - 13:45:59

Fogyókúrás tabletta - http://thermacuts.hu Megkaptam a rendelésem, mely időben érkezett, és a pirulák is tökéletesen hatnak.

#3 teszter01 2009. 01. 15. - 17:40:31

Sziasztok! Én majdnem minden reggel tekerek 20 percet a szobabrinyiglin, mert legalább felébredek. Fogyás nem volt, de nem vagyok annyira fáradékony, és már ez is eredmény. Ráadásul a 8 óra ülőmunka előtt jólesik a mozgás. Sajnos a térdemből hiányzik egy kevéske porc, és a keresztszalagom is műtötték ugyanabban a térdben. A porcleválás után a műtött keresztszalagom kilazult, így fokozottan vigyáznom kell rá. Ha valaki tud valami kíméletes sportot, ami nem terheli a térdet megköszönném. Mindenkinek sok sikert! Eszti

#4 csinibaba13 2008. 11. 14. - 22:14:01

Sziasztok! Én egy 13 éves lány vagyok akit nagyon érdekel a fogyás. Én aerobicozom és táncolok meg hát fogozok. Mindenkinek nagyon hasznos fogyást kínálok. ja, és szerintetek mi a legjobb fajta fogyás?? :) :) :p :p

#5 Mesi82 2008. 02. 09. - 19:36:53

Gratulálok a szép eredményedhez és a kitartásodhoz!!!

#6 2007. 02. 15. - 15:50:08

Sziasztok4 Új tag vagyok de lenne egy pár magjegyzésem az előzőekben leírtakhoz! Nos. én 131 kiló voltam június 9.-énn de elhatároztam, hogy keményen eddzek és lefogyok! Borzasztóan elvoltam keseredve a súlyom miatt, mert bizony nem volt jó belenézni a tükörbe, már már depressziós voltam, de ekkor elérkezett az a pont ahol azt mondtam, hogy vége!!!7 hónapig heti 5 x 1-1,5 órát úsztam és megváltoztattam az egész étkezési szokásomat, ami január elejére 34 kiló fogyást eredményetzett! Most 96-97 kiló körül mozgok....és borzasztóan büszke vaghyok az eredményemre, hioszen ezt csak magamnak köszönhetem.Újra jó tükörbe nézni, és napról napra fogadom a kollégáim, ismerőseim gratulációjit, aminél nagyobb motiváció nekem nem kell! Sajnos január után időben nem tudtam megoldani a heti 5 eddzést, ezért úgy határoztam, hogy az eddzésnapok számát csökkentem, de az eddzés mennyiségét "valamivel" növelem! Ekkor találtam rá (ott ahol úszni járok) a spinigre. Így hetene kedden-csütörtökön és szombaton járok. Az én módszerem : a spinning előtt 3/4 órát kőkeményen súlyzózok, majd 1 óra spining, 15 perc szauna, 1 óra úszás, 15 perc szauna ....és vége. Én ettől a módszertől várok sokat, habár az hogy kizárólag egézségesen étkezek az is nagymértékben rásegít a súlyom megtartásához, illetve a további fogyáshoz.! A súlyfogyás kb 1 hónapja megállt, de nem aggódom, mert tudom, hogy keményen eddzek, és amitől nem látszik ( a mérlegen) az eredmény az az izom növekedés! A lényeg szerintem az, hogy ha valaki elkezdi az csinálja is végig és úgy eddzen, hogy "megszakadjon" az eddzések folyamán! Szerintem ha az ember lóg az eddzésen, vagy éppen hogy csak úgy teker, hogy még kellemes legyen, akkor az egész semmit sem ér, csak az időt pazarolja az ember! Azt tanácsolom mindenkinek, hogy a kemény eddzés meghozza az eredményt! Csak keményen....szurkolok mindenkinek! Ha valaki akar olyan helyet, ahol lehet kondizni, uszni, spiningelni, szaunázni egy helyen az dobjon egy mailt ......szívesen ajánlom azt a helyet ahová én járok. szuribaba@chello.hu sziasztok

#7 2007. 02. 04. - 01:12:26

Sziasztok! Szerintem a biciklizéstől nehéz fogyni! De a futás az igen a futópad az formál,fogyaszt,szálkásít! Testépítő vagyok és ez az én véleményem! Bárkinek segítek! De nem akarok senkit megbántani!

#8 2006. 12. 16. - 18:58:21

Szia! 31 éves vagyok és egy konditerembe járok spinningre. Különböző bérletek közül lehet itt választani, de amivel én járok, az 8 alkalom 6000 Ft. De rengeteg hely van és mindenhol más az ár, utána kell járni. Én mindenkinek csak ajánlani tudom. Már 12 cm-ment le a csípőmből és kirobbanó a kondim. Nem jelent gondot lépcsőn felkocogni, buszt elérni, vagy reggelig táncolni, pedig van még fölöslegem! De minden nadrágom nagy rám, és ez mindent megér! Egyetlen hátránya, hogy a hasat, felsőtestet nem mozgatja, arra külön kell rászánni 10-15 percet. És különben is láttál már nagyfenekű biciklist? Nna, hát ez a garancia a szép fenékre, ha kitartó vagy! :d

#9 2006. 07. 03. - 08:26:05

Szia Bocsika hogy ilyet megkérdezek de hány éves vagy? én 17 évesen szeretnék spining-ezni. És mégis mennyibe kerül ezt a "sportot" úzni?? Légyszike válaszolj. köcce (petragirl@freemail.hu)

#10 2006. 03. 08. - 15:23:19

Gondoltam mivel más nem ír ide, legalább én megteszem! :) Az előző beírás óta, egy kis diéta és folpack segítségével 6 cm-el csökkent a csípőm kerülete! ÉLJEN A SPINNING és a BRINGA!

#11 2005. 10. 28. - 11:05:15

Sziasztok! Én egy hónapja spinningezek heti 2x. Ha valaki már próbálta, az szerintem ugyanezen a véleményen lesz: -na ha ettől nem fogyok, akkor már semmitől! Igaz, még nem mértem magam, de a combomon és a fenekemen már látszik valami. A férjuram meg is jegyezte, hogy mintha kisebb lenne a kuffer! Nekem ez már elég! Amúgy meg az edző is azt mondta, hogy nem igazán látni nagy fenekű bringást! Talán segíthet még az is, ha folpackkal körbetekeritek magatok, én ezt is csinálom, mert valaki javasolta, akinek használt. Amúgy meg mozogni öröm! (főleg az edzés végén :d )

#12 leming 2004. 09. 12. - 14:06:56

Sziasztok. Én is nagyon szeretek bicajozni és fogytam is tőle. DE nem elég csak sportolni. Miután naponta több órát tekertem (igaz, nyár volt, akkor van ideje egy diáknak :-)), ezalatt ugye nem volt időm enni, sőt az étvágyam is elment. Viszont ez a pulzusmérés macflynál igaz lehet, hiszen csak az elején liheg az ember, közben akármilyen gyorsan teker, nem. Én legalábbis 25-ös átlaggal az első fél óra után nem lihegtem. Ja és a combom sem vastagodott. Tartani kell a napi 1000 kcalt. És nem elhanyagolható a 6 utáni nem evés sem. Puszi mindenkinek

#13 hopihe30 2004. 09. 12. - 09:47:12

:) :) :)

#14 hopihe30 2004. 09. 12. - 09:46:40

Szereintem a sok hülyeség a pulzusról meg a hülye tartományok folytonos figyelgetéséről,elveszi a mozgás,a sport minden örömét. Ha tekersz szorgalmasan az nem árthat. Csak ne nehéz fokozaton,hanem könnyedén és akkor biztosan nem erősít.

#15 2004. 09. 12. - 09:05:12

Rendben, Tünde! Ezer bocs,ha megbántottalak volna. Oké, lányok. Szerintem vége a témának. Tekerek és kész. Pulzusmérő, lihegés és kérdések nélkül. Ha kövér maradok, hát kövér maradok. :( Mindenkinek jobb fogyást és jó hétvégét!

#16 2004. 09. 10. - 18:53:24

Bocsi ! Kicsit kötekedek , szóljon inkább Tündének . Tünde

#17 hopihe30 2004. 09. 10. - 06:48:28

Szia Macfly,sztem a legjobb amit tehetsz,hogy a pulzusmérő vackot feltekered a kormányra,te meg tekersz nyugodtan. :)

#18 2004. 09. 10. - 05:23:04

Bocs! Az elôbbi levél címzettje Kirus.

#19 2004. 09. 10. - 05:22:09

Szia Kira! Pedig ennyi átlagot mutat a pulzusmérôm. De lehet, hogy tévedek. Majd leellenôrzöm még1x. Üdv.

#20 2004. 09. 09. - 19:43:52

Szia Macfly ! Ne haragudj de azt hiszem valami nem paszol . Alap álapotban ver kb. 72-t az ember szíve . Egyébként Pihének igaza van . Könnyed tempóban tekerj . Tünde


  • 2 Oldal +
  • 1
  • 2
  • Nem szólhatsz hozzá ehhez a témához.

Szponzorált hirdetések

Topik megosztása: