Házipatika fórum: bicajozással fogyni - Házipatika fórum

Ugrás a tartalomhoz

hirdetés

Szponzorált hirdetések

  • 2 Oldal +
  • 1
  • 2

bicajozással fogyni

#21 hopihe30 2004. 09. 09. - 13:10:44

Szia Macfly! A bicajozás tényleg segithet,ha visszafogod magad kajálás szempontjából. Csak akkor vezet eredményre bármi,ha amellett megpróbálsz viszonylag keveset enni. Nem a koplalás,csak figyelj oda zsírra cukorra,egyebekre. A másik,hogy úgy tekerd a bicajt,hogy könnyű legyen. Ha nagy az ellenállás,az vastagitja a lábad. :)

#22 2004. 09. 09. - 13:01:01

Szia szörpike! Elôször is köszi a hozzászólást! Másodszor: én fogyni szeretnék (legalább 20 kg feleslegem van), és a mozgást választottam segétôül. Csak épp a megfelelôt keresem. Fogyókúrázni, vagyis diétázni fizikailag képtelen vagyok, nem bírom a koplalást, az egyhangú kajálást általában hétvégéig bírom. Az ajánlott normális alapétkezéstôl pedig nem fogyok egy grammot sem. Hát ezért próbálkozom most normális kaja mellett a mozgással.

#23 Szorpike 2004. 09. 08. - 10:19:25

Sziasztok! Bocsi amiért belekotyogok a témába .Van egy nagyon jó barátnöm aki bicajozással akarta vékonyítani a lábát .Nem jött össze .Olyan izmos lett a lába ,hogy abba kellett hagyni a biciklizést ,és elkezdeni fogyóznia.A bicikliversenyeken szerintem azért vékony a lábuk mert eleve elég vékonyak a versenyzök.Az én véleményem az (persze ezen lehet vitatkozni,)Aki alkatilag vékony és mondjuk 55-56 kiló az nyugodtan biciklizzen mert ha egy kicsit erösíti is a lábát az csak még formásabb lesz.Ha viszont valaki 65 fölött van az próbálja másképp is vékonyítani magát, pl fogyózni stb.Ezzel nem azt mondom , hogy bicajozással nem lehet fogyni .Csak ésszel kell csinálni :)

#24 2004. 09. 08. - 06:39:10

Láttál már vastag lábú bicajost a Tour de France-on? Én még nem. :d Amikor rendszeresen jártam spining órára vékonyodott a combom, annak ellenére, hogy a súlyom nem változott (rendesen kajáltam mellette!).

#25 2004. 09. 08. - 06:30:48

Igen, már olvastam hasonló témát a szobabiciklizésnél. Én átlag 70-es pulzussal tekerek, ami nem megerôltetô, de mégis mozgás. A koromnál fogva 130-as a zsírégetési intervallom, de kizárt, hogy azt folyamatosan tartani tudjam 1+1/2 órán keresztül. A tüdômet kiköpném. Véleményed szerint ha nem 130-ban csinálom, nem is ér semmit az egész?

#26 2004. 09. 07. - 19:47:18

Az függ attól hogy milyen tempoban tekersz. Tünde

#27 2004. 09. 07. - 13:11:35

Sziasztok! Mi a véleményetek? A bicajozás erôsít, szálkásít, vagy fogyaszt? Heti 2-3 alkalommal tekerek le sík terepen 50 km-t. Van, aki azt mondja, ez a legjobb fogyásra, van aki pont az ellenkezôjét, hogy ettôl csak vastagodni fog a lábam. Bármilyen véleményt szívesen olvasnék. Üdv.


  • 2 Oldal +
  • 1
  • 2
  • Nem szólhatsz hozzá ehhez a témához.

Szponzorált hirdetések

Topik megosztása: