Házipatika fórum: Re: Mínusz 10 kg szeptemberig! - Házipatika fórum

Ugrás a tartalomhoz

hirdetés

Szponzorált hirdetések

  • 5 Oldal +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Re: Mínusz 10 kg szeptemberig!

#41 2003. 05. 01. - 11:08:46

Konkolyca! Végre valaki akinek ugyan az a problámája mint neke. Az esti étkezés. Napközben tartoma diétát. Nem is érek rá igazán enni. DE mikor hazamegyek!! Fáradt vagyok és ideges. KIszivták az energiámat és feltöltödnék. Erre a legjobb az evés, a finom falatok. De ekkor sem zabálok. Ete 7 után nem eszem. Nem nassolok chipset,nem eszem csokit,és süteményt.de eszem fött étel. És eddig este bicikliztem.Esténként teázom.Sajnos már megállapitottk orvosilag 3 éve mikor befeküdtem a korházba fogyokura program keretében.Hogy nagyon lassu az anyagcserém. Ebben maradtunk. Képzeljétek napi 400 kaloria meg torna. 2 hét alatt 6 kg le. 2 honap mulva 10 fel.Evés helyett este internetezni kellene, de a férjem meg a fiam lefoglalják a gépet. Kell vennem saját magamnak is ugy látom. LEgalább nem lenne kajára. Mit tudtok az almaecet hatásárol. A lapon olvastam. Probálta már valaki?

#42 Konkolyca 2003. 05. 01. - 09:59:21

Aretti kedves, a házipatikás fogyóval én nem is próbálkozom, mert ha valami, az aztán csakugyan macerás. Az esti evés az én legfőbb problémám is. Azt mondják 6 után már ne együnk, mert az jobban rakódik. Jó, nem eszem, de akkor nem is alszom, mert korgó gyomorral nem lehet. Nem tudom, te milyen tipus vagy, én azt tapasztaltam, hogy 10-11-ig könnyedén kibírom egy kávéval és csak utána leszek éhes. Dél körül eszem először, azután még 2-3-szor keveset. Mivel én "bagoly" vagyok és az alvás 11 előtt szóba sem jön, nyilván ezért tolódik ki az utolsó evés. Miután ennek ellenére is tudok eredményt felmutatni, úgy gondolom, nekem ez a megfelelő. Szerintem tedd közzé, mit mikor szoktál enni, és majd jól elcsámcsogunk rajta... :d De félre a tréfával, segítünk egymásnak, különben nem lennénk itt. Amúgy én magam is dolgozom most, csak én a saját rabszolgám vagyok... Ja, és bocs nem olvastam végig ezt a topikot, mert annyira el vagyok havazva, hogy csak na... :(

#43 2003. 05. 01. - 09:44:31

Köszi a biztatást. Igen végigolvastam a többi klubbot is.Mindenki bizakodik, én meg csak a kételyeimet probálom legyőzni.A biciklit eddig tekertem, az orvos most tiltott el tőle.remélem, csak átmenetileg. Valami mást kell kitalálnom.Csak az esti evéssel van igazán gondom, ugy látom. HA ezt le tudom győzni, enyém a világ.Letöltöttem a bevásárlo listát, és már el is ment tőle a kedvem. Hogy én máregessek, és falatokat főzzek? El sem tudom képzelni. Vagy marad a könnyen összeállitható hideg étel.

#44 Konkolyca 2003. 05. 01. - 09:31:39

Szia Aretti! Mindenekelőtt: képes vagy rá! Én ugyanezzel a szemlélettel indultam 51 nappal ezelőtt 87 kilóról, most pedig 82 vagyok. Ehhez az kellett, hogy feljegyzést vezessek minden megevett kalóriáról. Eleinte tényleg macerás volt, de hidd el, 2 hét után fejből fogod tudni a legtöbb ennivaló kalóriaértékét. A másik: koplalni egyenesen tilos! Én megpróbálok 1300 kalórián belül maradni, amit általában sikerül is, úgy, hogy nem éhezem meg. Az első 1-2 hétben fáradtnak és gyengének éreztem magam, de ez már elmúlt. Tudomásul vette a szervezetem, hogy mostantól ennyit kell beosztani. :) A szobabicaj nagyon jó ötlet, de csak akkor, ha képes vagy rá, hogy rendszeresen használd. Még egy: határozd el magad, legalább próbáld meg! A januári klubbot olvasgattad? Én azért kezdtem el a fogyit, mert meggyőzőek voltak a tapasztalatok, és lám, még most is nehéz elhinnem, hogy szinte hétről-hétre kevesebbet mutat a mérleg. Egyvalami biztos: lesznek kilengéseid, nekem is vannak, sőt, mindenkinek, az a lényeg, hogy tudatosan kezeld. Ha megkívánsz egy nagy fagyit annyira, hogy ha nem eheted meg, belehalsz, akkor igenis meg kell enni azt a fagyit, mégpedig élvezettel és nem bűntudattal. Csak nagyon fontos, hogy ezt azért ritkán csináld, és tudd, hogy ezt törleszteni kell a következő napok kajálásainál. Egy jó tanács: gondolkodj el azon, miért is szeretnél lefogyni. Az ember nem azért fogyózik, mert kövér, hanem mert egészségesebb, esztétikusabb és boldogabb szeretne lenni. Tetszeni a párjának, szép ruhákat venni... Ha ezek nem motiválnak, akkor semmi... :) Szia, Konkolyca

#45 2003. 05. 01. - 07:42:14

Itt van MÁJUS 1-eje! A belvárosban 22 fok, erős szél, még engem is majd nem elvitt. ivel ma munka ünnepe van én ünneplek, tehét dolgozom. Önként és dalolva, mert szorit a határidö. Mákosguba, ahogy irtad 59 kg vagy. Én majd nem 2x annyi. Mondogatom magamnak, hogy ha élni akarok fogynom kell, de a kisördög állandoan ott van, és közli, hogy nem leszek képes méregetni az ételt, emiatt fogom feladni amit még el sem kezdtem. Ráöttem, hogy ezért nem sikerülnek a fogyókúráim. Nem vagyok képes hosszutávon grammokat, kaloriákat számolni.Ez a felismerés elkeseritett.Nem akarok állando büntudatot. Valamit ki kell találnom. Segitsetek!!!!!!

#46 2003. 04. 30. - 15:29:34

Megint nem teljesen értem, de azt kérdezed, hogy lehet megállni, hogy ne fald fel a hűtőt? Hát először is ezeket mondogasd magadnak: nem éri meg,nem adom fel, amit eddig elértem, erősebb vagyok, minthogy pár finom falatért feláldozzam azt a vágyat, hogy sovány legyek stb. Ilyenekkel próbálkozz. Nekem beválik. Nem mindig, de az utóbbi időben bevált.

#47 2003. 04. 30. - 14:51:50

Köszönöm, megkaptam. Látom, szomoru jövőmet, az én menüm a sietős menü. Nem sok lacafaca van vele. inkább a vacsora lesz problémás ugy látom. VAn azonkivül tanácsotok, hogy akarat- amiatt, hogy ne bukjon be az ember lánya ahütöbe egy fáraszto nap után?

#48 2003. 04. 30. - 13:44:55

Sikerült elérned a bevásárlólistát?

#49 2003. 04. 30. - 12:06:36

Elküldtem a hírlevelet az itt látható címedre. Abban mindent részletesen leírnak. Remélem, tudtam segíteni.

#50 2003. 04. 30. - 11:58:00

Te nem kaptál hírlevelet? Mindjárt segítek, elküldöm mail-ben.

#51 2003. 04. 30. - 11:54:17

a vásárlási listára valo belépést.én csak az indulo statisztikát találtam meg.

#52 2003. 04. 30. - 11:50:12

Aretti, mit kell leírnom? Nem értem...

#53 2003. 04. 30. - 11:48:24

Nekem sem sikerült belépni. Ird le kérlek " szájbarágosan" mást úgy sem ehetnék hogyan csináltad? A mérlegbe ma reggel én is belerugtam, Többet mutatott mint este, pedig az éjjel álmomban sem ettem. Azt hiszem. Ha megingog mindig elolvasom, hogy másnak sem könnyebb. Ez egyenlőre erőt ad. De nagyon nehéz.

#54 2003. 04. 30. - 11:46:17

Lányok! A jövő héten induló fogyiprogram kb. 1200 kcal-t engedélyez. Megnéztem az adatokat, átlagosan 70 kilóról indulnak a jelentkezők. Az biztos, hogy ennyi kalóriától fogyni fognak. De vajon az is fog, aki 60 kiló alatt van? Attól félek, hogy nem. Szerintetek az én 59 kilómmal 1200 kcal alá kell mennem, hogy fogyjak?

#55 2003. 04. 30. - 09:22:07

Már be lehet lépni. Az E-diets-et én is ismerem, de leiratkoztam róla, mert állandóan hírlevelekkel bombáztak. Ez a 29 pont nagyon jó és találó. Megerősítésnek mindenképpen hasznos. Ezek után elgondolkozik az ember, hogy mit is csinál rosszul, nem?

#56 2003. 04. 30. - 09:13:49

MÁkosguba te nagyon ügyes vagy! Nem,én sem érem el a programot, meg a listát. Talán majd délután....? Galadriel fején találtad a szöget, meg mindjárt megyek is dolgozni, csak először ideírok egy fordítást (forrás eDiet), no nem az egészet, de azért érdekes lehet csak néhány is az 50 leggyakoribb fogyókúrás baklövés-ből: 1. A negatív, kishitű hozzáállás. 2. Olyan fogyókúrás program választása, ami nem ad lehetőséget az életstílus később is fenntartható átalakítására. 3. Ha elhiszed, hogy képes leszel káposztalevessel -vagy más alacsony kalóriájú, de monoton koszttal - elérni a fogyókúrás célodat. 4. Túlzásba esni a kalóriaszámolász illetően. 5. Túl gyakran a mérlegre állni. 6. Kevés vizet inni. 7.Cukrozott italokat fogyasztani. 8.Több kenyeret, tésztát és burgonyát fogysztani, mint fehérjét, sovány húst, zöldséget és gyümölcsöt. 9. Gyári, félkész ételeket fogyasztani. 10. Terv nélkül fogyózni. 11. Másokat hibáztatni a felsülésekért. 12. Akkor is megenni az utolsó falatot, amikor már tele vagy. 13. Másodszor is szedni. 14. Kihagyni a reggelit. 15. Egész nap éhezni. 16. Dőzsölni az előírások megszegése után azon az alapon, hogy "mostm ár úgyis mindegy, majd holnap újrakezdem". 17. Nem hinni el, hogy van benned erő a változtatáshoz. 18. A hájat összekeverni személyes jellemvonással. 19. Magadat csúnyának tartani. 20. Nem odafigyelni a személyes higiéniára és megjelenésre. 21. A mozgásra mint elvégzendő feladatra tekinteni, és nem úgy gondolni rá, mint az egészséges élet részére. 22. Alkoholt fogyasztani. 23. Édességet és rágcsálnivalót tartani otthon. 24. A TV előtt ücsörögni. 25. Sportot nézni sportolás helyett. 26. Főzés közben kóstolgatni, csipegetni. 27. Több szénhidrátot tálalni, mint bármely más csoportba tartozó élelmiszert. 28. Feladni azzal, hogy én ilyen kövér vagyok és kész. 29. A holnapra várni ahelyett, hogy most rögtön belefognál. Egyébként, ha megerősítésre van szükségem, nagyon szeretem nmegnézni a sikerszorikhoz kapcsolt képeket. Nem merek ideszúrni egyet sem, biztos tilos, de érdemes meglátogatni a weblapot (www.ediet.com)és ott kikeresni a sikertörténeteket, amelyek fotókkal vannak ellátva - némelyik eszméletlen eredményről árulkodik...

#57 2003. 04. 30. - 09:06:47

Tárgytalan, ebben a pillanatban végre sikerült belépnem.

#58 2003. 04. 30. - 08:57:43

Huhh...na itt vagyok, jót bringáztam. Itt is megkérdezem, mert a másik fórumon nem válaszol senki: ti el tudjátok érni a májusi fogyiprogram bevásárló listáját meg az adatokat? Mert én nem. A fogyi hírlevélben azt írták, mától elérhető.

#59 2003. 04. 30. - 08:17:44

Vow, micsoda forgalom röpke fél óra alatt. :) Úgy látom mindenki beért dolgozni. :) Úgyhogy jó munkát!

#60 2003. 04. 30. - 08:08:30

Most menzesz után vagyok, úgyhogy ez sajnos nem játszik. Bringa és sok - több km- séta megy minden nap. Lehet, hogy izmokat szedek fel? Azért nem csökken a súlyom? Most megyek tekerni, majd még jövök.


  • 5 Oldal +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • A téma zárva.

Szponzorált hirdetések

Topik megosztása: